fredag 15 maj 2009

En fundreing...

När man går,cyklar,åker bil,buss eller tåg..varför går alltid tiden så himla skata när man är på väg ditt men när man ska tillbaka så går det alltid fortare..Varför? har alltid undrat över det och det hände mig idag...skulle gå och handla så gick jag ditt tycket det tog en himla tid att gå ditt...men när jag skulle hem så gick tiden himla fort....har varit hos min handläggare på arbetsförmedlingen men där var det inget nytt precis.....ska gå på något som heter hittar rätt...det är något arbetsförmedlingen har det innebörd att jag ska förbättra mitt Cv och mitt personligabra och lite annat...för se hur det är..kanske att jag kommer ut och arbetar hoppas det....jag vill verkligen ha ett jobb nu.... det är tråkigt att bara att gå hemma helat tiden.......

2 kommentarer:

  1. Har du sökt något jobb? Jag menar utöver ditt yrkesval?Det finns jobb o ta av. Hemtjänsten tex och städare som lokalvård. Och lite mindre ströjobb. Man ska bara våga söka utanför ramen och inte vara så kräsen. Fin blogg förresten

    SvaraRadera
  2. Vad har du sökt för jobb?Har du sökt nått jobb?

    SvaraRadera