torsdag 21 maj 2009

Varför är.......

Varför är det så himla svårt att komma på en titel till sitt blogg inlägg man har skrivit...?och varför använder jag inte stor bokstav när jag börjar en ny mening? det kan man alltid fråga sig svaret vet jag inte....

Veckan har varit helt okej...tagit en dag i taget..som jag brukar göra....jag vet att jag måste tänka att söka andra jobb än det jag har läst på gymnasiet men jag vill verkligen hålla på med det....så det är lite svårt att släppa taget om det....för se vad som händer på måndag...hoppas att det ger mig nytt hopp...för det ser inte ljust ut än.....för fundera mer på den saken....det jag letar efter är att få en lärlingsplats men det är inte lätt...för att dom tar inte in några för tillfället..hoppas att det släpper snart....hoppet är inte ute än för mig...tror jag.....tur att det finna vädret har kommit så man kan vara ute...och ströva omkring på området....och träffa lite folk...för några dagar sen så träffade jag några kompisar som jag hade gått med på grundskolan...vi sa bara hej och det var trevligt att se dom.......en vacker sommar bild eller en vår blid upp till var en att bästamma tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar